Asiakastuki

 

ESETin asiakastuen asiantuntijat auttavat mielellään, jos tarvitset hallinnollista apua tai teknistä tukea ohjelmaan ESET Mobile Security tai johonkin muuhun ESET-tuotteeseen liittyen.
 
Jos haluat lähettää tukipyynnön suoraan laitteesta, napauta valikkokuvaketta , joka sijaitsee ESET Mobile Security -päänäytön oikeassa yläkulmassa (tai paina laitteen VALIKKO-painiketta), ja napauta Asiakastuki > Asiakastuki. Anna tiedot kaikkiin tarvittaviin kenttiin.
 
ESET Mobile Security sisältää kehittyneet kirjaustoiminnot, jotka auttavat määrittämään mahdolliset tekniset ongelmat. Jotta voit toimittaa ESETille yksityiskohtaisen sovelluslokin, varmista, että Sovellusloki on valittuna (oletus). Lähetä pyyntö napauttamalla Lähetä. ESETin asiakastuen asiantuntijat ottavat sinuun yhteyttä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.