Licenţă

 

După o instalare cu succes, ESET Mobile Security trebuie activat. Pentru a deschide secţiunea Licenţă, atingeţi pictograma Meniu din colţul din dreapta-sus a ecranului principal ESET Mobile Security (sau apăsaţi pe butonul MENIU de pe dispozitivul dvs.) şi atingeţi Licenţă.
 
Metodele de activare diferă în funcţie de locaţia de unde aţi descărcat ESET Mobile Security – de pe site-ul Web ESET, Amazon sau Google Play.

  • Versiune gratuită de încercare - selectaţi această opţiune dacă nu aveţi o licenţă şi doriţi să evaluaţi ESET Mobile Security înainte de achiziţie. Completaţi câmpul Adresă de email pentru a activa ESET Mobile Security pentru o perioadă limitată. Veţi primi un mesaj email de confirmare după activarea cu succes a produsului. Licenţa de încercare se poate activa o singură dată pentru fiecare dispozitiv.
  • Activaţi aplicaţia utilizând numele de utilizator şi parola dvs. - dacă aţi achiziţionat produsul de la un distribuitor ESET, aţi primit un nume de utilizator şi o parolă odată cu achiziţia. Introduceţi informaţiile primite în câmpurile Nume de utilizator şi Parolă.
  • Activaţi aplicaţia utilizând cheia dvs. de activare - dacă aţi achiziţionat programul cu un dispozitiv nou (sau ca produs ambalat în cutie), aţi primit o cheie de activare odată cu achiziţia. Introduceţi în câmpul Cheie de activare informaţiile primite şi apoi adresa dvs. curentă de email de contact în câmpul Adresă de email. Noile date de autentificare (numele de utilizator şi parola) vor înlocui automat cheia de activare şi vor fi trimise la adresa de email specificată.
  • Achiziţionare licenţă - selectaţi această opţiune dacă nu aveţi o licenţă şi doriţi să cumpăraţi una. Veţi fi redirecţionat la pagina Web a distribuitorului local ESET.

 

Fiecare licenţă este valabilă pentru o perioadă fixă de timp. După ce licenţa expiră, vi se va solicita să o reînnoiţi (programul vă va notifica din timp).
 
NOTĂ: În timpul activării dispozitivul trebuie să fie conectat la Internet. Va fi descărcată o cantitate mică de date.