Zákaznická podpora

 

Specialisté Zákaznické podpory ESET jsou Vám k dispozici pro poskytování administrativní pomoci nebo technické podpory vztahující se k ESET Mobile Security nebo jiných produktů ESET.
 
Chcete-li odeslat žádost o podporu přímo ze svého zařízení, ťukněte na ikonu Nabídka v pravém horním rohu ESET Mobile Security  (nebo tlačítko MENU na Vašem zařízení) a ťukněte na možnost Zákaznická podpora > Zákaznická podpora. Vyplňte všechna povinná pole.
 
ESET Mobile Security obsahuje pokročilou funkci protokolování pomocí diagnostikování případných technických problémů. Pro zajištění podrobného protokolování aplikace se ujistěte, že je vybrána volba Protokol aplikace (ve výchozím stavu zaškrtnuto). Váš dotaz odešlete klepnutím na Odeslat. Specialisté Zákaznické podpory ESET Vás budou kontaktovat na e-mailovou adresu, kterou jste zadali.