Dział obsługi klienta

 

Nasi specjaliści z działu obsługi klienta ESET służą pomocą w sprawach administracyjnych i technicznych dotyczących programu ESET Mobile Security lub innych produktów firmy ESET.
 
Aby wysłać zgłoszenie do działu pomocy technicznej bezpośrednio z urządzenia, naciśnij ikonę Menu w górnym prawym rogu głównego ekranu ESET Mobile Security (lub naciśnij przycisk MENU na urządzeniu) i wybierz Dział obsługi klienta > Dział obsługi klienta. Należy wypełnić wszystkie wymagane pola.
 
Program ESET Mobile Security udostępnia zaawansowane funkcje prowadzenia dziennika, pomocne w diagnozowaniu potencjalnych problemów technicznych. Aby dostarczyć do ESET szczegółowy dziennik aplikacji, sprawdź, czy Dziennik aplikacji jest wybrany (domyślnie). Wyślij swoje zgłoszenie naciskając Wyślij. Specjaliści działu obsługi klienta ESET skontaktują się z Tobą na podany adres e-mail.