Vaše Bezpečnostné heslo je vyžadované pri odomknutí vášho zariadenia, prístupe k modulom chránených heslom (napr. Anti-Theft) a odinštalovaní produktu ESET Mobile Security. Pomocná fráza k heslu (ak si ju nastavíte) vám zobrazí pomoc (pripomienku), ktorá vám napovie v prípade, že si neviete spomenúť na heslo.
Ak ste zabudli svoje heslo, môžete poslať na vaše telefónne číslo SMS správu z čísla uloženého v zozname Dôveryhodní priatelia. Táto SMS musí byť v tvare:
eset remote reset
Vaše heslo bude vynulované. Potom si môžete nastaviť nové.
Ak ste pred uzamknutím vášho zariadenia nemali definovaného žiadneho Dôveryhodného priateľa, môžete vyžiadať obnovenie hesla. Táto možnosť sa zobrazí na obrazovke vášho uzamknutého zariadenia po dvoch neúspešných pokusoch zadania hesla. Kód na odomknutie zariadenia obdržíte na e-mailovej adrese, ktorá súvisí s vašim Google Play účtom, alebo na adrese zadanej v sekcii Anti-Theft > Moje kontaktné údaje. Zadajte kód do poľa na to určeného na obrazovke vášho uzamknutého zariadenia. Po odomknutí zariadenia si nastavte nové heslo v sekcii Nastavenia > Bezpečnostné heslo.
DÔLEŽITÉ: Pre zvýšenie úrovne bezpečnosti použite pri vytváraní hesiel kombináciu malých a veľkých písmen a číslic.
|