Вашата Защитна парола е необходима за отключване на устройството, за достъп до защитените с парола функции (напр. системата против кражба) и за деинсталиране на ESET Mobile Security. Функцията Напомняща фраза (ако е настроена) показва подсказване, което ви помага да си спомните паролата.
Ако забравите паролата си, можете да изпратите SMS от мобилния номер, записан във вашия списък с Надеждни приятели, до своя мобилен номер. Този SMS трябва да бъде в следния формат:
eset remote reset
Вашата парола ще бъде подновена. След това ще можете да зададете нова.
Ако не сте добавили надежден приятел, преди да заключите устройството си, може да изпратите заявка за подновяване на паролата. Тази опция ще се активира на екрана на заключения ви телефон след 2 неуспешни опита за въвеждане на парола. Ще получите имейл, съдържащ код за отключване на имейл адреса на акаунта ви в Google или на имейл адреса, зададен в Система против кражба > Моите данни за контакти. Въведете кода за отключване на екрана на заключения ви телефон. Щом телефонът бъде отключен, задайте нова защитна парола в Настройки > Парола.
ВАЖНО: Избирайте паролата си внимателно. За да повишите защитата и да направите паролите си по-трудни за отгатване, използвайте комбинация от малки букви, главни букви и цифри.
|