Twoje Hasło zabezpieczeń jest potrzebne do odblokowania urządzenia, uzyskiwania dostępu do funkcji zabezpieczonych hasłem (np. Anti-Theft) oraz odinstalowania ESET Mobile Security. Opcja Podpowiedź dla hasła (jeśli została ustawiona) powoduje wyświetlenie wskazówki w przypadku zapomnienia hasła.
W przypadku zapomnienia hasła, można wysłać wiadomość SMS z numeru komórkowego zapisanego na liście Zaufani odbiorcy na swój numer komórkowy. Ta wiadomość SMS musi mieć następującą postać:
eset remote reset
Hasło zostanie zresetowane. Następnie można zdefiniować nowe hasło.
Jeśli nie zdefiniowano numer zaufanego odbiorcy przed zablokowaniem urządzenia, możesz wysłać żądanie zresetowania hasła. Ta opcja uaktywni się na ekranie zablokowanego telefonu po 2 nieudanych próbach wprowadzenia hasła. Otrzymasz wiadomość e-mail z kodem potrzebnym do odblokowania na swój adres e-mailowy Google lub adres e-mail podany w Anti-Theft > Moje dane kontaktowe. Wprowadź kod odblokowania na ekranie zablokowanego telefonu, Po odblokowaniu telefonu, zdefiniuj nowe hasło zabezpieczeń w Ustawienia > Hasło.
WAŻNE: Hasło należy wybrać starannie. Aby zwiększyć bezpieczeństwo i utrudnić innym odgadnięcie hasła, należy stosować kombinację małych i wielkich liter oraz cyfr.
|