Ditt Sikkerhetspassord kreves for å låse opp enheten din, få adgang til passordbeskyttede funksjoner (f.eks. tyverisikring og avinstallere ESET Mobile Security. Påminnelsesfrasen (hvis angitt) viser et hint for å hjelpe deg å huske passordet ditt.
Hvis du glemmer passordet, kan du sende en SMS fra mobilnummeret som er lagret i listen Klarert venn, til mobilnummeret ditt. Denne SMS-en må ha følgende format:
eset remote reset
Passordet ditt vil bli tilbakestilt. Da vil du kunne definere et nytt.
Om du ikke hadde definert en klarert venn før du låste enheten din kan du sende en anmodning om tilbakestilling av passord. Dette alternativet vil kun bli synlig på skjermen på den låste telefonen din etter 2 mislykkede passordforsøk. Du vil motta en e-post som inneholder en opplåsingskonto til din e-postadressen til din Google-konto eller en e-postadresse angitt i Tyverisikring > Mine kontaktopplysninger. Skriv inn opplåsingskoden på skjermen på din låste telefon. Når telefonen din er låst opp må du angi et nytt sikkerhetspassord i Innstillinger > Passord.
VIKTIG: Vær nøye ved valg av passord. Bruk en kombinasjon av små og store bokstaver og tall for å øke sikkerheten og gjøre passordene vanskeligere for andre å gjette.
|