Parolă de securitate

 

Parola de securitate este necesară pentru deblocarea dispozitivului, accesarea caracteristicilor protejate prin parolă (de exemplu, Anti-Theft) şi dezinstalarea ESET Mobile Security. Propoziţia de reamintire (dacă este setată) afişează un sfat în cazul în care nu vă amintiţi parola.
 
Dacă vă uitaţi parola, puteţi trimite un SMS de la numărul de telefon salvat în lista Prieteni de încredere către numărul dvs. de mobil. Acest SMS trebuie să aibă forma următoare:
eset remote reset
Parola dvs. va fi resetată. Apoi veţi putea defini o parolă nouă.
 
Dacă nu aţi avut definit un prieten de încredere înainte de a bloca dispozitivul, puteţi trimite o solicitare de resetare a parolei. Această opţiune va deveni activă pe ecranul dispozitivului dvs. blocat după 2 tentative nereuşite de introducere a parolei. Veţi primi un email conţinând un cod de deblocare la adresa de email a contului dvs. Google sau la o adresă de email definită în Anti-Theft > Detaliile mele de contact. Introduceţi codul de deblocare pe ecranul telefonului dvs. blocat. După deblocarea telefonului, definiţi o parolă de securitate nouă în Setări > Parolă.
 
IMPORTANT: Alegeţi parola cu grijă. Pentru a spori securitatea şi a face parola dvs. mai greu de ghicit, utilizaţi o combinaţie de litere mici, litere mari şi cifre.