Ha az ESET Mobile Security alkalmazással vagy bármely más ESET-termékkel kapcsolatban adminisztrációs vagy technikai támogatásra van szüksége, az ESET terméktámogatási szakemberei a rendelkezésére állnak.
Ha közvetlenül a készülékéről szeretne terméktámogatási kérést küldeni, koppintson a Menü ikonra az ESET Mobile Security fő képernyőjének jobb felső sarkában (vagy nyomja meg a készülék MENÜ gombját), és koppintson a következőre: Terméktámogatás > Terméktámogatás. Töltse ki az összes szükséges mezőt.
Az ESET Mobile Security speciális naplózási funkciója segítségével felderíthetők a lehetséges technikai problémák. Ha részletes alkalmazásnaplót szeretne az ESET részére biztosítani, ellenőrizze, hogy az Alkalmazásnapló be van-e jelölve (alapértelmezett). A Küldés elemre koppintva elküldheti kérését. Az ESET terméktámogatási szakemberei a megadott e-mail címen kapcsolatba lépnek Önnel.
|