Vaše Bezpečnostní heslo je vyžadováno pro odblokování zařízení, pro přístup k funkcím chráněných heslem (např. Anti-Theft) a odinstalaci ESET Mobile Security. Nápověda k heslu (je-li nastavena) zobrazí nápovědu, která Vám pomůže vzpomenout si na nastavené heslo.
Pokud jste zapomněli heslo, můžete poslat SMS z mobilního čísla uloženého v seznamu Důvěryhodných kontaktů na své mobilní číslo. Tato SMS musí být ve tvaru:
eset remote reset
Vaše heslo bude resetováno. Poté budete mít možnost nastavit si nové.
Pokud nebyl nastaven Důvěryhodný kontakt před uzamknutím zařízení, můžete poslat žádost o reset hesla. Tato volba se zobrazí na uzamčené obrazovce zařízení po 2 neúspěšných pokusech o zadání hesla. Obdržíte e-mail obsahující kód pro odemknutí na e-mailovou adresu vázanou k Vašem Google účtu, nebo e-mailovou adresu definovanou v Anti-Theft > Mé kontaktní informace. Zadejte tento odblokovací kód na uzamčené obrazovce telefonu. Jakmile je Vaše zařízení odemčeno, nastavte si nové heslo v Nastavení > Bezpečnostní heslo.
DŮLEŽITÉ: Prosím, volte svá hesla obezřetně. Chcete-li zvýšit bezpečnost Vašeho hesla, aby bylo těžší ho uhodnout, použijte kombinaci malých a velkých písmen a také číslice.
|