Serviciu pentru clienţi

 

Specialiştii de la Serviciul pentru clienţi ESET vă stau la dispoziţie cu asistenţă administrativă sau tehnică pentru ESET Mobile Security sau pentru orice alt produs ESET.
 
Pentru a trimite o solicitare de asistenţă direct de pe dispozitivul dvs., atingeţi pictograma Meniu din colţul din dreapta-sus al ecranului principal ESET Mobile Security (sau apăsaţi pe butonul MENIU al dispozitivului dvs.) şi atingeţi Serviciu pentru clienţi > Serviciu pentru clienţi. Completaţi toate câmpurile necesare.
 
ESET Mobile Security include funcţionalitatea avansată de creare de rapoarte, care ajută la diagnosticarea potenţialelor probleme tehnice. Pentru a furniza ESET un raport detaliat despre aplicaţie, asiguraţi-vă că opţiunea Raport despre aplicaţie este selectată (implicit). Trimiteţi solicitarea atingând Trimitere. Veţi fi contactat de specialiştii Serviciului pentru clienţi ESET la adresa de email pe care aţi furnizat-o.