מומחי שירות הלקוחות של ESET זמינים כדי לספק סיוע מנהלי או תמיכה טכנית עבור ESET Mobile Security או עבור כל מוצר אחר של ESET.
כדי לשלוח בקשת תמיכה ישירות מהמכשיר, הקש על הסמל 'תפריט' בפינה השמאלית העליונה של הסמך הראשי של ESET Mobile Security (או לחץ על הלחצן תפריט במכשיר) ולחץ על תמיכת לקוחות > תמיכת לקוחות. מלא את השדות הנדרשים.
בעזרת ESET Mobile Security תקבל יכולות מתקדמות לרישום אירועים, המסייעות באבחון בעיות טכניות פוטנציאליות. כדי לספק ל-ESET לוג אפליקציה מפורט, ודא שהאפשרות לוג אפליקציה נבחרה (ברירת המחדל). שלח את הבקשה על ידי לחיצה על שלח. מומחי תמיכת הלקוחות של ESET ייצרו איתך קשר בכתובת הדואר האלקטרוני שסיפקת.
|